reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Fandliová

Monika Fandliová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spravodlivosť vyvyšuje národ, ale hriech je potupou národom. Zoznam autorových rubrík:  VieraSpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Spoločnosť

Vážený pán Hríb,

Monika Fandliová

Vážený pán Hríb,

rešpektujem Váš pohľad na vec a dovolím si zareagovať. Z názvu a z toho, čo ste napísali, mám dojem, že nazeráte na problém zákonného definovania manželstva a legalizácie vzťahov homosexuálov „demokraticky“ - ak sa pozeráme na demokraciu ako na spôsob vládnutia, kde rozhoduje väčšina, pričom má byť vo svojom rozhodovaní obmedzená právami menšiny. V takomto nazeraní a posudzovaní tejto citlivej témy z tohto uhla pohľadu však vidím veľké oklamanie. Rozmýšľajme o tom spolu.

  • 10. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 51
Neonacisti medzi nami

Monika Fandliová

Neonacisti medzi nami

O Natálke som sa dozvedela až z príhovoru Fedora Gála, ktorý mal 14. marca 2010 v Bratislave na verejnom zhromaždení „Fašizmus nepatrí na Slovensko“: „...a som tu aj kvôli Natálke, to je dva a pol ročné decko spálené českými neonacistami. Neonacizmus nemá hranice!“ Tieto jeho slová vtedy vo mne veľmi zarezonovali. Cítila som ich váhu a zdalo sa mi, akoby celé vnútro rečníka bolo presiaknuté týmto menom. Dnes už viem, že to tak aj skutočne bolo.

  • 12. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Homosexualita v NR SR

Monika Fandliová

Homosexualita v NR SR

Pred pár dňami som si aj ja prečítala návrh zákona o registrovanom partnerstve, ktorý 24. augusta 2012 predložili poslanci NR SR zo strany Sloboda a Solidarita Lucia Nicholsonová, Juraj Droba a Martin Poliačik. Ide o zákon celkom stručný a svojim predmetom úpravy – povedzme, že v Európe „moderný“. Podľa priloženej dôvodovej správy jeho cieľom je „upraviť možnosť pre páry rovnakého pohlavia deklarovať medzi sebou a pred spoločnosťou svoj trvalý zväzok“. Toto partnerstvo sa má podľa predloženej zákonnej úpravy považovať za rodinný stav a má požívať podobnú právnu ochranu ako manželstvo muža a ženy.

  • 25. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 104
reklama
SkryťZatvoriť reklamu